Känner mej stolt..

Ikväll har jag haft fullt hus här hemma.Tina, Nicklas, Nellie, Sofie och Wille kom förbi på besök. Dom åt pizza här.. Dom gluffsade och drack cola. MmMmMm men jag stod emot.. Åt inget fast dom ville ge mej. Och mitt beroende colan stod jag oxå emot.. Så jag känner mej sjukt stolt! Fast jag var ju ganska mätt så då var det enklare att stå emot. Tina lämnade kvar en bit ifall jag skulle bli sugen. men den står kvar i kylen och väntar på att bli uppäten. Men inte av mej.. Får se om Jonas vill ha den!
Sen när dom drog körde jag 25 min på crossisen. Jobbigt som faan men skönt nu efter!

Imorgon ska jag och Anna in till stan och kika lite.! Ska bli roligt länge sen vi träffades.! Och bebisarna ska med.. Hennes lilla plutt blir snart 5 månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Och Evelyn blev 10 månader i torsdags!

Nee nu ska jag fixa lite sen blir det sängen!

NattiPuss


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

lösenordet är novisen

du kan ju ta bort den här kommentaren sen så ingen ser det :P

2010-03-27 | 11:08:32
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback