♥ Jag ser det snöar, jag ser det snöar, de var väl roligt hurra ♥

Eller inte.. Fy fan.! Hur mkt snö ska vi få? Fattar inte.
Men nu är det ett litet uppehåll så jag tänkte faktiskt ta med Evelyn ut lite. Jag börjar få panik här hemma. Har suttit inne med henne sen i fredagskväll typ. Men hon har ju vart sjuk så.! Kanske förbi hemma hos mamma en sväng oxå. Jonas jobbar ju kväll. Finns inte så mkt att göra. =)






Just ja, idag fick vi hem våran crosstrainer. Vi satte ihop den innan Jonas drog till jobbet. Och den fungerar faktiskt bra.! Har kört tre 5 minuters pass idag. Haha 5 min och jag är helt slut. :P Men ska börja med att köra korta stunder sen öka med tiden.



Nee nu ska vi gå ut medans det är uppehåll..

PussPuss




Kommentarer
Dimalim säger:

shit vilken snygg bild!!!

2010-03-01 | 16:43:10
Bloggadress: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback