Jag bara...

..rasar i vikt. Jag dricker ju nutrilett och äter ett mål mat om dagen. Känns som att det kanske går lite väl fort. På en och en halv vecka har jag gått ner 5 kg.. Känns inte bra i kroppen. Men har ingen direkt matlust heller.
Jag är ute på en långpromenad varje dag och sen kör jag crossisen 25 min 4 dagar i veckan. Kanske e de som gör att kilorna bara rasar! Aja känns ändå bra att jag rasar ner. För man blir mer peppad och känner att nu jävlar ska jag gå ner hur mkt som helst!
Nee nu ska jag köra crossisen 25 min sen dricka en drink.!


Haha va bara tvungen att testa dom här solglasögonen på Evelyn igår på hm..






Kommentarer
Kristina säger:

Grattis till viktnedgången :)

2010-03-28 | 21:28:57
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback