Ikväll blir det tidigt...

...i säng.
Jag är skit trött efter den här dagen. Ibland blir det bara för mkt.! Fast jag la mej tidigt igår med ju, men kanske tidigare idag. Orkar knappt hålla upp ögonen längre..
Evelyn sover för natten nu, jag la henne i sin säng och gav vällingen. När hon druckit upp gick jag in och stoppa i nappen. Hon somnade direkt. Men jag förstår det. Hon har inte sovit sen 14.00 sen har det vart så mkt för henne med idag!

Jag får inga bra bilder på Evelyn när hon står själv. Men jag försöker fånga en bild.. haha men imorgon då.!
Hon är så duktig, hon släpper hela tiden och vill stå själv.! Och det går bra men hon kan inte stå mer en kanske 10 sekunder själv. Sen sätter hon sej ner pladask! Hahaha



Nee nu blir det att fixa innan sängen väntar..
NattiNatti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback