Huva mig..

När Jonas kom hem från jobbet så fick han ta Evelyn medans jag började med maten. Pannbiff, potatis, stekt lök och sås.. MmMmMm Och lingonsylt såklart.. :P Det va gott.. Sen va jag tvungen att lägga mej på soffan för jag fick sån fruktansvärd huvudvärk.. Låg i 1 timme ungefär, så alvedonen började värka.. Medans jag låg och vila så badade Jonas Evelyn.. Men nu har jag ingen huvudvärk längre, känner bara lite spänningar..!
Snart ska vi flytta lite möbler pga att dom ska komma imorgon och sätta in nå slags stadsnät. Och Emelie har redan haft dom hos sej och hon tyckte det var drygt. Så jag vet vad jag har att vänta mej.
Det är ju så jobbigt att ha sånna hos sej för man vet ju inte vart man ska vara eller säga.. Så det blir mest bara pinsamt..! Huva mej..

Nee nu ska jag flytta lite möbler sen lägga mej framför tvn.!



Så jobbig bild. Blir och må illa och får ännu mer huvudvärk av den..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback