♥ Härlig dag fast det var storm ♥

När Jonas åkte till jobbet så passade jag och Evelyn på att åka med ner till byn för att möta upp Emelie. Vi skulle ta en promenad. Vi möttes upp och gick först till blomsteraffären och tittade sen vidare till http://evigskonhet.vpsite.se/ där jag bokade en tid för ansiktsbehandling. När vi vart där gick vi ner till hinsebergsbron och tittade.. Haha eller gick mest förbi. Tog en tripp till kyrkogården och tittade Robins plats. och det var såklart fint. Sen tänkte jag vi skulle kolla till farmors med. Fast det var bara att glömma. Hon var mer begravd än hon redan e. Med massa meter snö.. =/ Hehe ne men sen började vi vandra tillbaka och vi gick åt varsit håll sen. Och då började stormen. Fy Fan vad det blåste kallt. Och när vi gick höll vi på och få en postlåda på oss, den kom flygande precis brevid mej.. Men det var jätte trevligt. Vi prata om allt och inget.!

När vi väl kom hem frysna så la vi oss en stund i sängen och somnade. Efter 2 timmar vaknar jag och tittar på klockan och den va 17,15. Fick panik, väckte Evelyn lite försiktigt. Vi gick upp och tog oss hem till pappa och Elisabeth. Och där vart jag bjuden på mat. En maträtt jag alltid sagt är skit äckligt.. haha Raggmunk och fläsk. Fläsk har jag alltid älskat men raggmunk har jag vart negativ mot. Men det var faktiskt gott.. =)
När vi kom hem så busade vi lite, jag försökte få i henne mat men det går inte, hon vägrar. Men efter lite bus somnade hon.
Då tog jag mej i kragen och ställde mej på crossisen genom hela "halvåtta hos mig" 25 min typ. Så nu e det avklarat.
Och nu sitter jag här och drygar. Ska duscha sen se Fuskbyggarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback