Gomorron

Eller vi vaknade klockan 6.. Haha så jag har vart uppe sen dess. Men gomorron till er ändå.! Vi har busat och mysit på morgonen. Evelyn tränar på att ställa sej själv nu. Mitt på golvet. Och det går sådär.. Hahaha hon ställer sej intill möbler och går intill dom.. Men stå utan att hålla i sej är ju lite svårare. Hon har lärt sej vad ajabaja betyder. Så fort jag säger det så fortsätter hon inte med buset. Eller så ger hon mej det största flinet och rör vid den saken hon inte får röra igen.. Hahaha busunge.! Nu sover hon, hon höll på att somna på golvet. Och jag sitter här. Ska snart koka lite ägg. Ska äta äggmacka.
Idag har jag inga stora planer förutom att vi ska hem till mamma och Bosse på eftermiddagen. Bosse fyller. (Grattis) Och bli bjudna på smörgåstårta.. MhMhMh..

Imorgon är det sista dagen på jobbet för Jonas på en vecka framöver.. Han ska vara pappaledig hela nästa vecka.. Skööönt.!
Men en vecka går för fort. Så det kommer väl bara smälla till så e det måndag för han och upp och jobba igen.. =/

Nu ska jag koka äggen.
Updt kanske senare. Har kommit in i en liten period, att jag inte har så mkt att skriva om.!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback