Gokväll..

Nu i em/kväll tog jag och Evelyn en lång promenad. Förbi affären oxå. Handlade lite nödvändigheter. Sen mötte vi massa trevliga människor. Solen sken men det blåste kallt som faaeen. Men det var skönt ändå. Va ute iaf 1½ timme.
När vi kom hem så åt vi ostkaka med sylt och sen badade jag Evelyn så hon är ren tills vi ska till stan med mamma och Therese imorgon. Nu ligger hon och dricker lite välling och ska förhoppningsvis somna. :P Och jag ska hoppa in i duschen direkt när hon somnat. Så jag slipper det imorn. =)

Igår så ringde dom från jobbet. Jag ska dit och gå brevid nästa vecka. Jag ville göra det pga att det va länge sen jag jobbade. Sen ska jag skriva på papper mm... Och jag ska få börja jobba lite helger sen till sommaren ska jag gå på schema. Ska jobba hela sommaren. =/ Men men.. Sen ringde dom från dagis oxå. Jag har fått dagisplats, skönt. Ska börja skola in henne i slutet av maj början av juni. Mammas snutta ska börja på dagis. Usch det kommer kännas lite konstigt. Men jag måste ju börja jobba. Och hon är ju 1 år. Men det blir nog bra.!

Nee nu ska jag fixa lite sen dusch och säng..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback