Godnatt Lördag..

Idag har jag vart i stan med Anna och Juni.. Det var jätte trevligt..! Vi gick in på 3 affärer. Och jag handlade kläder till Evelyn och ett par mjukisar till mej. Men dom 3 resterande timmarna gick vi och letade efter en pizzeria. Dom som ligger mitt i stan va smockfulla. Så vi gick lite utanför centrum. Men inte fan hittade vi ingen pizzeria. Vi gick och gick.. Sen kom vi på en pizzeria som ligger nästan i centrum. Vi gick dit. Och där va det inte en människa förutom dom som jobbade där. Vi beställde och då tog dom inte kort. Så jag fick springa upp på stan och fixa de.. Drygt! Vilka ställen tar inte kort lixom. Hallå 2000 talet va fan! Ajja sen fick vi maten jag åt kyckling. Och det var inte jätte jätte gott.. Då kanske vi fick svar på varför folk inte äter där.. haha nerrå.. Passade på att ge Evelyn mat där oxå..  Men sen var det bara att knalla till tåget.. Och åka hem.

Nu sitter jag här jätte trött, ska snart sova.. Ska kolla lite bloggar först.!


NattiNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback