Godmorgon lördag..

Jaha idag är det lördag. Och jag fick sova till 7 kändes skönt.! Jonas åkte till jobbet vid halv 6 imorse. Dom ska ju till Skövde på utbildning. Nu på morgonen så har jag och Evelyn busat! Och ätit gröt.. :P
Och nu är klockan snart halv 9 och jag börjar redan få panik här hemma. Vad faan ska man göra idag?? Det blåser ju som fan ute, så jag har faktiskt ingen lust att gå ut på långpromenad. Fast jag tror det blir så ändå.. hahaha nee men ska väl ringa runt lite och se vad alla gör. Dom flesta sover väl eller så är väl dom flesta bakis idag.. hehe =)
Läste idag att Svea ska stänga den 28:e mars.. Faan bästa pizzerian i Frövi. Så får väl se om man kanske ska äta en pizza därifrån innan han stänger.. Ajja han har ju jobbat länge och har öppet alla dagar utom julafton så han kanske är lite trött på de. hehe =)

Jag är skit sugen på att festa lite.. Men det går inte, kan ju inte festa allt för ofta när man har en liten plutt här hemma. =) Så vi får väl se när det blir en festis nästa gång.. =)

Nee nu ska jag fortsätta busa med Evelyn, innan hon blir galen.. !
Updt kanske senare.

Ha en bra lördag alla.!


Mammas allt.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback