Godmorgon Lördag

Jaha imorse vaknar jag av att stumpan står och ropar mammmmaaa.. Haha man blir så glad. Jag gick upp och blanda välling och la mej i sänge med henne. Sen gick vi upp och jag drack min äckliga drink med ett stort glas med vatten! =) Efter det vart det massa bus med Lynniss..
Och nu har pappsen vaknat oxå så dom sitter och äter frukost tillsammans.! Och jag passar på att sitta här för att jag ska slippa bli läskad.!

Jag ska snart duscha och fixa mej tills jag och AnnaPanna ska till stan! Ska bli väldans trevligt. Det värsta är att jag får ju inte äta onyttigt.. Om vi nu ska äta i stan så blir det sallad för mej utan dressing! Och vatten! För jag vill inte ställa mej och dricka drinken mitt i stan. Hahaha

Nee nu ska jag fix sen blir det att dra.!!!



Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

ne det är ingen höjdare direkt men man går ju ner i vikt så :p har du redan gått ner 2 kg på 1 vecka bara? det är ju jätte bra!



ja det var gott men efter idag så blir det tillbaka till gi igen. har lite dåligt samvete för all smörgåstårta man har ätit men det är bara att ta nya tag imorgon

2010-03-27 | 11:10:54
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback