Godmorgon fredag..

Inläget som är under skulle kommit in igår.. men kom in idag istället. Skumt.. Ajja.!
Inatt har Evelyn vart omöjlig. Vi gick och la oss klockan 21.00.  Sen vid 22.30 vaknar hon och är jätte pigg.. Och jag böt blöja och gav välling. Men vgrade somna om. Så vi låg i sängen till klockan va halv fyra på morgonen. Eller vi va uppe en sväng på natten och lekte.. Haha sen när hon somnade så hade jag skit svårt för att somna om! Men somnade tillslut. en hon vaknade och var klarvaken kvart i 6.. Haha Men hon väckte mej på ett gulligt sätt.. Hon försökte stoppa in hennes napp i min mun.. Hahaha Hon kanske tyckte det såg ut som att jag behövde den! Men vi pallrade oss upp.

Nu på fm ska jag kanske lämna Evelyn till hennes mormor. För jag ska göra en städning.! Se om mammsen orkar ta henne.. haha det brukar inte vara nå problem.
Evelyn älskar att vara där. Hon skiner upp som en sol så fort vi kommer dit..! =)
Nu ska vi äta lite frukost. Jag ska ha äggmackor och Evelyn får äta yougurt.! :)
Jonas har kört förmiddag den här veckan..!! Idag är det sista dagen innan pappaveckan! Sköööönt. Han är helt slut och behöver vila upp sej oxå.. Men han måste ju avlasta mej med. ! Han är så snäll och hjälper mej hela tiden när Evelyn krånglar på natten! Love!!!



Evelyn 2 dagar gammal. Med Hennes mormor och moster..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback