Fredagsmys eller vad??

Jaha nu börjar kvällen närma sej. Och jag ska städa nu. I vardagsrummet ser det ut som att Evelyn släppt en bomb i hennes leklåda.. Det är leksaker överallt.!
Ska bädda rent i sängen och Evelyns säng.! Sen vika kläder och hänga tvätt. Plocka ur diskmaskinen.. Aaa och massor med mer. Fy faan vad tråkigt. Men sånt som måste göras. Dammsuga oxå.. haha usch känner mej faktiskt inte på humör för att städa..!

Nyss när jag satt vid datorn så ställde jag den på golvet och gick bara och kissa sen när jag kom tillbaka satt Evelyn och slog på den och tröck på varenda knapp. Så hela datorn låste sej och det tog mej 10 min att starta den igen. Hahaha men jag får skylla mej själv. Allt som ligger på golvet är Evelyns grejor.. hahahaha snuttan.!

Nu dom 3 senaste timmarna har hon vart på bra humör "Kors i taket". Hahaha Ne men hon har fått hoppat i sin hoppgunga sen lekt i tvättmaskinen som vanligt. Hon tar med sej leksaker och lägger in i den sen hämtar hon mer leksaker och lägger in. haha så gullig.
Så fort man säger puss till henne så pussar hon mej. Haha men munnen är öppen och väldigt dregglig men det är ju min bebis så jag tycker inte att det är äckligt, mer gulligt.! Hon älskar att pussas. Innan man lägger henne i sängen för natten ska hon bara ha en puss på munnen av både mej och Jonas annars vägrar hon sova. En gullig vana hon fått.! Ibland glömmer man att pussa henne. Och undrar varför hon skriker. Aaa då kommer man på att man glömt det viktigaste. Då går man in och pussar henne då somnar hon oftast direkt.!

Nee nu ska jag börja städa så jag slipper hålla på in i natten..!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback