♥ Fredag ♥

Idag är det äntligen fredag.! Idag ska det städas och sen göra någon god mat.! Och bara mysa.

Jag älskar att laga mat, det är så roligt. Jag brukar aldrig gå på recept. Går efter mitt humör. Det är de som e de roliga att maten aldrig smakar detsamma. Kul med nya smaker... Sen att få njuta av maten är ju det bästa! Och om jag väl går på nå recept brukar jag oftast ta med nå mer..


Jonas är och jobbar, Evelyn vilar och jag sitter här och ångrar att jag inte la mej oxå. Haha skit trött.! När hon vaknar ska vi nog ta oss en liten promenad i det fina vädret.!

Hoppas på en underbar fredag. Och hoppas ni får en bra dag.!
Updt senare..




Vårsolen 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback