♥ Fint väder med sol ♥

Åhh vilket härligt väder det är idag.. Man får nästan lite vårkänslor när man sitter i soffan och tittar ut. Fast går man fram till fönstret/går ut så blir man nästan depp.. Vill inte ha massa snö, vill ha vår med torr asfalt. Och gå massa vårpromenader.. Längtar........

Jag, Jonas och Evelyn hämtade Therese på skolan vid 1. Så åkte vi och handla då istället för innan. När vi kom hem så drog Jonas till jobbet och vi började leka. =)
Nu är Therese hos någon kompis som bor här på samma gata. Och Evelyn somna precis. Så jag passar på att sitta här. Mamma kommer mellan 15.30-16.00 och hämtar Therese så vi får väl hoppas att hon kommer hit innan mamma kommer. :P

Undra vad jag ska laga för mat idag. Jag köpte kyckling och potatisklyftor. Men vet ej om jag orkar göra de idag.! =) Inga förslag har jag heller.. =/
Ikväll blir det 25 min på crossisen..!


Nee nu ska jag läsa lite bloggar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback