Evelyn 10 månader idag ♥

Jaha idag vaknade Evelyn halv 7 och det var sovmorgon... Haha så vi gick upp och jag åt en banan och drack ett glas med vatten. Snart väntar min första drink för idag. Usch gillar dom inte alls.. Smakar skit.!! Ajja sen vid 10 måste jag gå till BVC. Hon ska göra 10 månaderskontroll.. Ska bli spännande och se vad hon väger oxå.!

Imorgon ska jag och Anna ta tåget till Örebro för att gå på stan.. Ska bli väldigt mysigt. Och såklart ska Evelyn och Juni med oxå.

Nee nu ska jag busa med Evelyn sen dricka drinken.. Bläää.! Haha

Ha en bra torsdag alla.



Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Grattis i efterskott till stora tjejen :)



Så du gillar inte nutrilett :P Vilken smak dricker du? Morgon drinken är ju den som är godast :P

2010-03-26 | 19:36:02
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback