♥ Dagens saknad ♥

  
  
  
(Klicka på bilderna)

Vi sålde Fiffi i augusti förra året efter att jag haft henne i 3,5 år. Och Jonas vart med henne i 1,5 år.
Jag har sån ångest fortfarande. Jag ångrar mej så mkt att jag skulle kunna börja gråta här och nu. Jag tänker på henne varje dag och mår dåligt över de val jag gjorde. Men vet att jag var tvungen att göra de. Hon va inte så barnvänlig. Och vi vågade inte ta risken ifall hon skulle göra Evelyn nå.
Hennes personlighet finns det ingen hund som har, och hon va så duktig med allt. Hon hade en bra lydnad. !
FanFanFan vad jag mår dåligt. Känner hur ont det gör i bröstet bara att skriva och se bilderna.! =´(
Alla som kände Fiffi väl vet att hon hade en speciell personlighet.
Kommer alltid sakna och älska Fiffi.




Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

förstår att det måste kännas skit jobbigt :(



tack, fast jag har långt kvar ännu men det ska jag klara till sommaren, måste det! lycka till själv :) du får köra stenhårt på crosstrainern ;)



2010-03-01 | 20:49:26
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/
Kristina säger:

Förstår dig precis. Vi sålde vår hane innan jul för att han inte tycker om barn och mådde inte bra hos oss sen Lilly kom. Känns jättejobbigt och har vart många tårar men vad ska man göra, barnet måste ju gå först. Som tur är vet jag att han har det jättebra nu :) Men det är jobbigt ändå, kommer aldrig glömma min Olle <3

2010-03-01 | 21:25:36
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback