Bra dag idag..

Idag när jag och Evelyn tog en promenad så gick vi först till banken och växla in alla Evelyns mynt, sen fixade jag tid till mej och Jonas. Vi ska fixa pensionen.. Börja spara lite... Efter det gick vi upp till Emelie. Och där va oxå Milla och Kim. Va väldigt trevligt, vart bjuden på vaniljtee.. Mums, ska köpa de nästa gång vi åker till Örebro. Finns inte i Frövi! Efter ett tag kom oxå Jennie dit.. Men när vi vart där ett tag så gick jag och Evelyn vidare till affären och handlade. Vilket väder vi haft dom här dagarna. Man blir på så bra humör.! Hoppas på samma väder imr.
När vi kom hem så kom Jonas från jobbet samtidigt. Så jag började med maten. Och han busade massa med Evelyn. Dom lekte typ ta och kurragömma.. Det hördes att dom hade kul iaf. Man kan ju inte låta bli att skratta själv när man hör barn skratta.. Så jag stod och lagade mat med ett stort leénde..!
Och sen badade vi henne och gav välling, hon somade direkt.! Så nu sover snuttan! Jonas kollar tv och jag sitter bara här.. Vi ska snart spela lite Tv-spel. MarioKart på GameCuben... As kul juu!!! Hahaha


Lite bilder från promenaden.



Asfalten kommer fram.. Härligt



Stark sol..



Myyyys



Mammas älskling..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback