♥ Åhh så härligt ♥

...väder det är idag med.
Stark sol och pluss grader.. Vi vaknade halv nio idag och det är helt underbart att få sova ut lite. Men hon ville ha välling vid halv 6 men somnade om innan vällingen var slut.. Hehe Nu på morgonen åt hon yougurt till frukost. Och det gillades. Och jag åt Varma macker. mmmmh. Nu vilar hon lite. När hon vaknar ska vi ta en promenad ner till byn i det här otroligt fina vädret.. Ska till banken och växla in alla Evelyns mynt hon har i sin spargris. Sen ska jag gå förbi ica på vägen hem och handla grädde. Vi ska äta potatisgratäng, kött och kantarellsås idag.. MhMhMh.. Och då ska jag koka köttet och sen koka potatis och lite grönsaker. Sen Mixa ihop. Så får Evelyn de till middag.. ! Se om det uppskattas.

Igår så åt vi våfflor. Men vi kom på efter vi ätit att vi tycker nog inte om det så mkt. Man blir så fruktansvärt äcklad. Jag åt 2 st och höll på och spy.. Haha tur att man typ bara äter de 1 gång om året. hehe Sen på kvällen åt vi varma macker..

Nee nu ska jag fixa lite sen ta en promenadis..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback