- 2kg...

...denna vecka.
Jag väger mej varje fredag. Eller jag startade med det förra fredagen.. haha För nu måste mammahänget bort.
Jag dricker bara nutrilett med ett mål vanlig mat om dagen. Så vi får se om jag når mitt mål. Innan maj e slut ska jag ha gått ner 8 kg iaf.! *hoppas*

Vad ska man göra denna fredag då? Det blir nog lugnt, för jag och Anna ska åka till stan imorgon ist för idag!
Evelyn va jätte trött nyss så jag la henne och hon somnade direkt. Mammas flicka. Hon e jätte varm så jag hoppas hon inte är på väg att bli sjuk igen! Men hennes tänder växer ju. Hon har bara fått sina 2 nedre tänder än sålänge. Men dom övre e påväg nu! Jag tror det är därför hon e lite gnällig. =/

Nu var det länge sen jag la ut en bild men jag hittar inte sladden till kameran. Ska leta i helgen då jag ska göra rensning i skåp.. Haha ser förjävligt ut.! Här hemma är det iaf rent och snyggt, jag har ju såna fobier att Evelyn ska få i sej damm. Så här e dammsugaren på 24/7 hahaha nerrå men nästan. Det ända som kan bli stökigt här hemma det är alla Evelyns saker.!

Nee nu ska jag facebooka lite.
Ha en underbar fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback