Vet inte hur jag ska göra idag.

Om jag ska städa nu eller bara vila och ta städningen imorgon när Evelyn är på dagis! Jag känner mig jätte trött och ska jobba ikväll så det känns som att jag måste vila. Och innan jag hämtar Evelyn på dagiset så måste jag handla. Så jag tror jag cyklar ner och handlar innan jag hämtar henne.!
Dagiset ska på utflykt idag. Dom ska gå till någon lekpark.. Lätt roligt, men jag tror Evelyn kommer somna i vagnen påväg dit. Hahaha Hon va så trött när jag lämnade henne. Men men.

Fan det känns kontigt att sitta hemma och inte ha Evelyn här. Det är så tyst! Fast lite skönt är det oxå att man får lite tid för sig själv. hehe det behövs ibland!

Nee nu ska jag lägga mig!


Bilden är tagen den 11/6-09. Så imorgon exakt 1 år sen!
Mammas plutt var inte stor då inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback