Parken Zoo i Eskilstuna!



Vi åkte från Frövi imorse fast vädret inte var i topp. Men vi har planerat det här länge att vi skulle åka till djurparken idag. Så då gjorde vi det oxå. Ett molntäcke över hela himlen. Men vad gör de? Vi kom fram tillslut och vi gick in på parken. Det var inte så jätte kallt men tråkigt att det inte var sol. Tur att Jonas hade en extra tröja i bilen, för då hade jag den på mej. =) Det regnade lite till och från sista timmen kanske.
Evelyn tyckte det var så kul att titta på djuren. Hon ville inte sitta i vagnen alls! Haha Hon sov en halvtimme ungefär i vagnen. Och det blev skönt att få slappna av lite. hehe Innan vi åkte hem så åkte jag och Evelyn 2 karuseller. Och gud vad kul hon tyckte det var!
En helt klart lyckad dag!
Påvägen hem så stannade vi och sov typ en kvart i bilen. Vi vart så sjukt trötta. Jonas orkade inte köra. Men det var skönt att sova en stund.! =)=)
Nee lite bilder..

  
  
  
  
  
  
  

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Jenny säger:

Vilka fina bilder! :)



Ja eftersom jag är mammaledig hela sommaren så har jag lite inplanerat bla. till Finland och hälsa på min farmor och farfar. Sen när David är ledig passar vi på att åka till Gotland och idag åker vi på minisemester i några dagar till vänner i Svenljunga :) Vi får hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka för nu är det verkligen jättekallt, känns som höst här burr! :/

Ha det bra!

2010-06-13 | 09:30:26
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback