Min lediga vecka sprack.

Den här veckan hade jag inge jobb inplanerat.
Efter att jag lämnat Evelyn på dagis imorse så la jag mig och vilade lite. Då ringer chefen och frågar om jag kan jobba ikväll 15.30-21.00 på avdelning 1. Och klart jag kan göra det. Jag vill ju inte vara ledig hela veckan. Behöver jobba, behöver pengarna! Eftersom sista maj så slutade jag med föräldrapenningen.
Jag som skulle rensa massa skåp här hemma. Nu orkar jag inte det. För måste vila lite innan jobb väntar! Haha helt slut efter en bråkig Evelyn inatt!
Jonas hinner inte hem till halv fyra så jag ska lämna Evelyn hos hennes farmor och farfar.

Nee nu ska jag duscha sen hämta Evelyn på dagiset.
Gud så jag saknar henne nu. Ska krama henne så mkt när vi kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback