Lämnat Evelyn nu...

...på dagiset. Usch det känns konstigt fortfarande. Men idag ska jag städa så det är skönt att hon är där. Annars tar städningen sån tid! haha
Jag råkade komma 8.25 till dagiset dom satt och åt frukost. Men det fick jag höra. Inte innan 8.30 ska jag vara där. Sen när jag går ut så ser jag in i fönstret att hon säger nått om mej. Man bara ser och fattar sånt.! Ajja. Personalen är guldvärd där förutom en. Jag klarar inte den personen! Ursäkta att jag kanske skriver det här. Men blir bara så arg. Men herregud lixom, vad fan spelar 5 minuter för roll.?! Vi sitter och betalar 800kr för en dagisplats.! Min klocka va 1 minut i halv. Jaja skitsamma. Så är det!

Nu ska jag börja städa så jag hinner bli klar innan jag ska hämta henne igen. Jag tänker vara på dagiset 11.30 exakt. Inte en minut tidigare.! Hahaha


Kommentarer
Jenny säger:

Ja tack för tipset får ta och kolla det nån dag! Såg att de hade liknande på city gross också för 149:- så det får bli att investera i en när vädret blir bättre :)



Ja allt är superbra med oss det är ju sommar :D Vädret kunde väl va bättre här är regn men det behövs ibland också så man kan vara inne med gott samvete ;)

Hur är det med er då?

Händer nått kul i sommar? :)

2010-06-11 | 11:09:31
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback