Jävla pollen

Åh så varmt och skönt det är ute. Synd bara att jag inte kan gå ut pga pollen.

Igår så tog ju Evelyn sin 1 års spruta. Och ja när mamma kom hem från dagiset med henne så somnade hon direkt. Och när jag kom dit efter kursen så såg man att hon har feber. Så hon har feber fortfarande. Vi försökte gå till dagiset idag men vi fick gå hem ganska fort igen.
Jag var ju på hjärt och lungräddningskurs (HLR) igår. Och det var faktiskt kul men väldigt jobbigt. Vi övade på en docka som kallades MiniAnne, hehe men det är ju bra och kunna. Tänk om någon får hjärtstopp. Då måste man ju kunna hjälpa den. =)

Just nu ligger Evelyn och sover. Så jag funderar på om jag ska lägga mej en stund jag me. Och se sen när hon vaknar om hon är pigg nog att cykla ner på affären och köpa mat och jordgubbar. =)

Ne jag kanske skriver senare.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback