Gokväll fredag!

Vilket härligt väder vi har.
Idag började vi morgonen med mkt gäspningar och massa bus. Sen blev det frukost, Evelyn åt 2 smörgåsar med bara smör. Och jag hade ost o skinka på min macka. Sen när jag ska hämta vatten och vänder mej så sitter hon och mumsar på min macka oxå. Hehehe den såg väl mkt godare ut.!
Sen duschade vi och fixade oss till dagiset. Idag fick hon äta där oxå. Hon tyckte det var jätte gott. Det var pasta med pastasås. Sen när vi gick hem vid halv ett ringde Jonas och sa att han va påväg hem, glad jag blev. Han var tidig från jobbet för en gångs skull. =) Så vi la oss alla och vilade en timme. Sen åkte vi till Marieberg och åt på kinabuffén och gick in på mediamarkt. Gud så stort det var, vi vart sugna på en ny tv, 50". Men vi får se, vi ska tänka lite på de och mäta lite här hemma. Nu har vi ju bara en platt 32". Det duger INTE!!!! Hahaha
Sen åkte vi hem och hämtade gröt till Evelyn och drog vidare hem till Jonas föräldrar. Där vi fikade och pratade. Och nu är vi hemma och Jonas försöker natta Evelyn.

Jag ska jobba imorgon till måndag. Imorgon jobbar jag 7.30-14.30, söndag 14.30-21.00 och måndag 7.30-14.00. Så då ska Evelyn vara själv på dagis utan mej. Usch det känns hemst! Men vad ska man göra, hon trivs verkligen där. Och personalen verkar skit bra! =)=)

Nu ska jag kolla hur det går för Jonas sen glo lite på tv innan jag måste i säng.!




Gunghästen hon fick av mormor m. fam

Ha en trevlig fredagkväll alla!


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

nova hälsar och tackar ;)

har det gått bra för Evelyn på dagiset?

2010-06-07 | 16:55:50
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback