Godmorgon

Igår va jag och Evelyn hemma hos Anna och lilla Juni precis hela dagen. Åkte klockan 8 på morgonen och kom väl typ hem vid 6 nästan. Men det var mkt trevligt. Vi gick två långpromenader, åt gott, fikade gott och lekte en massa med små pluttarna.! Jag hade med mej kameran men blev inga bilder tagna. Synd.!

Jag ska snart lämna Evelyn på dagis. Hon ska vara där mellan 8.30-11.30. Vi ska äta frukost nu sen fixa henne och gå iväg. När hon är på dagiset så ska jag passa på att städa här hemma. Välbehövligt! När jag hämtar henne sen ska vi cykla ner på byn och handla mat. Idag ska jag göra köttfärssås och spagetti. Snabbt och enkelt. För vid 16.00 börjar jag jobba. Men men.



Igår fick jag höra saker så man bara tänker vilka idioter det finns.! Det finns verkligen folk till allt... =/

Jaja nee nu ska jag ge Evelyn frukost!


Ha en bra dag.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback