Godmorgon Söndag

Eller godförmiddag kan jag ju säga. Jag har iaf vart vaken sen 7. =) Haha
Vi gick och la oss ganska så tidigt igår. Klockan blev nog inte mer än 21.30. Men skönt vare. Just nu ligger Jonas och Evelyn och vilar.
När Evelyn vaknar ska jag gå och lämna henne hos sin mormor. Hon ska få vara där lite idag för jag och Jonas ska städa iordning lite i förrådet. Behövs, kommer knappt in där. Bara vi öppnar dörren så rasar allt ut. haha ne så illa är det inte, men nästan!
Evelyn är jätte duktig med att gå. Hon går nästan hela tiden. Men när hon är super bråttom till nå så kryper hon. Annars så går hon! Mammas stora tjej.!

Nee nu ska jag packa hennes väska innan hon vaknar.
Ha en trevlig söndag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback