Godmorgon regniga fredag!

Usch så tråkigt väder vi har. Mej gör det inget om det regnar ibland, men vart är sommarvärmen? När solen är framme så blåser det bara! Så tråkigt. När jag var liten så minns jag att det var mkt bättre väder än vad vi haft nu i flera år. Och då uppskattade man regnet lite mer. Nu känns det som att värmen börjar försvinna lite. Aja

Har nyss lämnat Evelyn på dagiset, hon ska vara där till halv två. Så jag ska passa på att göra en städning som jag gör varje fredag! Om jag inte jobbar förståss..
Jag som hade planerat att vara ledig denna vecka. Men det sprack. Det vart jobb 3 dagar. Men ska försöka vara ledig i helgen. För på måndag börjar jag på mitt schema. =)
Det svider i hjärtat varje gång jag lämnar Evelyn på dagis. Det är verkligen jobbigt. Men vi behöver ju pengar och sen känner jag att jag behöver komma ut i det sociala. Sen trivs Evelyn väldigt bra när hon är på dagiset. Och hade hon skrikit och gråtit varje gång jag lämnat henne så skulle det nog vara värre. Men fröken  tar över henne och jag vinkar hejdå och hon gör detsamma. =)
Fast i onsdags när jag skulle lämna henne klockan 7, så ställde jag henne på golvet och hon skulle springa in och leka då snubblar hon på en leksak och slår i huvudet litegrann. Så när jag skulle gå då, då vart det lite grin. Haha men det är ända gången!

Ne nu ska jag städa..

Kommentarer
Kristina säger:

Skulle ha jobbat kväll egentligen men fick byta dag eftersom kursen va då. Gick också för 2 år sen och sen gick jag även för 5 år sen men det va väl bra att uppdatera sig lite. Man lär sig alltid nåt nytt även om man kunde det mesta. Men snålt att man inte inte får nåt fika. När jag gick första gången fick man macka, frukt och dricka, sist fick man frukt och saft och den här gången fick man bara citronvatten! :(

2010-06-18 | 12:21:46
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback