Evelyn springer

Har jobbat jätte mkt nu den här veckan sen ska jag jobba imorgon oxå. Så jag har inte haft tid att skriva! En snabb updt, Evelyn går som bara den. Hon lärde sej gå 3 dagar efter hennes födelsedag. Men nu springer hon och skuttar! Hemma hos mamma idag sprang hon runt på studsmattan och stod och hoppade. Tänk vad fort det går med allt. Bara från att lära sig gå till att springa som en galning! Sjukt... Jag är så stolt. Lägger in lite bilder imr, jag orkar inte nu!

Igår hände en hemsk olycka utan för Frövi igen, nästan på samma ställe som för ett par månader sen. Bil frontalkrocka med lastbil. Mannen i bilen omkom. Usch..
R.I.P
Och en tanke till familj och vänner!

Nee nu ska jag äta lite kvällsmat sen hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback