Ej haft tid för bloggen

Jag har varken haft tid eller ork att skriva här.
I lördags så grillade jag, Jonas, Jens och Evelyn grillspett med friterade pommes. Och korv med bröd till Evelyn. Myskväll med andra ord. När Evelyn somnat så tog vi fram ett spel och spelade. När och fjärran heter spelet. Skit kul men svårt. Jonas var as grym. Och han vann fast han hade alkohol i blodet. Haha
I söndags hade vi bara en lugn dag.
I måndags jobbade jag.
Igår var jag ledig men satt för det mesta i solen. Orkade inte blogg då.
Och idag jobbar jag kväll. Börjar klockan 16.00-21.00.

En liten updt om Evelyn.
Kan gå
Kan springa
Kan hoppa
8 tänder
Säger bappen (Nappen)
Pekar på magen om jag säger det

Mkt mer finns det men kommer inte på någe mer. ´
Nu kan hon säga minst 15 ord utan problem.

Just nu är hon på dagis. Hon blev så glad när hon kom dit. Hon började klättra i vagnen och ville ur. Mammas flicka går lixom på dagis. Hon är 1 år och en månad. Herregud, jag kan lixom inte fatta.
Hon springer jätte fort nu och har en riktigt bra balans.! 

 
 


Sen en fin bild innan dagis igår..


Så nu orkar jag inte skriva mer.. 

Ha en underbar dag i det härliga vädret..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback