Dåligt bloggande...

...nu i helgen. Ska bli skärpning på de!

I fredags (midsommarafton) åkte vi till brunsparken med mamma m fam. Jätte härligt väder och mkt trevligt. Vi gick in och satte oss på gräset med Evelyn. Fast hon ville inte sitta still. Hon sprang runt på gräset. Sen gick vi och letade efter mamma och dom för dom gick och köpte korv. Vi hade ätit precis innan vi åkte dit. Sen fick Evelyn och mormor åka karuseller. Och vi kollade på när dom reste majstången eller vad den heter, och när dom dansade runt den! Sen begav vi oss hemmåt. På hemvägen åkte vi förbi hemma hos Jonas faster och sa hej där hela Jonas familj var! Sen åkte vi vidare hem till mamma och blev bjudna på lite tårta. Gottgott. Sen på kvällen grillade vi och tog det bara lugnt. Vart tidigt i säng oxå. Orkade inte vara vakna.
Lite bilder från brunsparken!

  
 


Sen i lördags blev det en lugn dag. Fast senare på kvällen drog Jonas med polarna och körde volleyboll. Så jag och Evelyn tittade på.!
Hände inte så mkt mer den dagen!
Eller jo vi hyrde en film och köpte gott. Haha


Igår söndag åkte vi till Nisses i Rockhammar när vi vaknat och fixat oss och handlade lite bra och ha saker. Vi tog oss en hamburgare där utanför oxå. Gottgott. Sen på vägen hem så fick vi för oss att åka ner till prästryggen med Evelyn. Vi skulle bara sätta oss på stranden. Men det slutade med att Evelyn satt nakenfis i vattnet och plaskade. Och gud så kul hon tyckte det var! Jag doppade mina fötter och fick en chock av det kalla vattnet. haha men Evelyn hon kröp i utan en endaste min! Hahaha
Sen åkte vi hem till Evelyns farmor och firade henne som fyller idag! Blev bjudna på tårta. Sen ner och spelade volleyboll igen. Jag va med en stund. haha men sen kollade jag bara på. Evelyn var kvar hemma hos hennes farmor och farfar!
Synd att jag glömde kameran hemma när vi va och badade med Evelyn! =(

Ja det var min helg. Nu ska jag och Eveloyn cykla hem till mamma och hälsa på. Sen blir det jobb ikväll!

Ha en underbar måndag!



Evelyn stod och dansade åt musiken på tvn igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback