Bilder från Evelyns 1års kalas...



Vi hade ju kalas den 25/5.. Och nu är hon 1 år och 8 dagar! Så lite sent med bilderna blev det. Haha
Kalaset vart hur lyckat som helst. Mormor och moster kom först sen kom morfar och Elisabeth och sist kom farmor, farfar båda farbröderna och faster. Och Evelyn va hur glad som helst. Vi började med att öppna alla paketen..
 Sen fikade vi lite. Jag hade bakat dumlemuffins, chokladrutor, chokladsnittar, kolakakor och mamma bakade vaniljkrämsmuffins. Haha
Sen tog vi in tårtan och sjöng för Evelyn medans bomberna på tårtan bran upp. Haha sånt där som sprutar upp. Och jag klantarsel ställer mej under brandvarnaren. Och jovisst medans vi sjunger för Evelyn så går brandlarmet. Hahaha Ja herregud. Evelyn såg helt chockad ut. Det sprutar massa från tårtan vi står och sjunger sen nått som tjuter. haha Hennes första födelsedag kommer vi nog alltid minnas. Sen fick hon blåsa ut ljuset. Det vart inte så mkt kort, vi filmade mest! Tårtan vart iaf god. Jag som va så nojjig om att den skulle vara äcklig. haha

  
  
  
  
  
  



Så det var lite bilder. Kalaset var iaf fantastiskt. Och Evelyn fick hur bra saker som helst! =)=)

Nu ska jag sätta mej en stund på balkongen innan Evelyn vaknar.
Just ja, idag har hon fått 1 års sprutorna. För vi fick ju en tid förra veckan på hennes 1 års dag. Men jag ville inte att hon skulle få sprutor då. Ifall hon skulle bli grinig eller fått feber. Sen var hon inte helt frisk då heller.!

Ajja vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback