Myskvällen ändrades snabbt!

Evelyn somnade halv 7 nu ikväll. Yees tänkte jag. Jag får ha en myskväll framför en film själv! Jonas är och kör volleyboll och dricker lite öl. Pratade lite med Anna, vi skulle precis lägga på och jag skulle starta filmen. Vad tror ni jag hör då?? Jo en unge ropa på sin mamma.! Ja Evelyn vaknade och ville upp. Jaja jag satte ner henne på sitt rum. Hon springer ut till vardagsrummet och ser mina chips och dipp. Och hon hinner ta ett chips, visst hon hann ta då måste hon ju få. Haha och hon dippar det i dippet. Haha hon kan hon. Sen fick hon äta lite grann innan jag tog bort de. Och nu springer hon runt här hemma som en galning! Hon har börjat gå baklänges nu! Haha ser för kul ut!
Men iaf det vart min myskväll. Att jaga en vilding. Och hon sover ju inte nu heller.. Så jag ska väl fortsätta leka med henne..

Ha en fortsatt bra fredagkväll.


Kommentarer
Sofie säger:

Ja det är ett fint namn :). Det är bara bra med oss, Får hoppas att det är bra med er :)?

2010-07-09 | 21:43:02
Bloggadress: http://soofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback