Min dotter är den bästa som finns!

Igår när jag hämtade Evelyn på dagiset efter jobbet.
När jag kom in innaför dörrarna så kommer hon springandes mot mej och kramar mej om benen och sträcker på armarna och vill upp i min famn. Jag bär upp henne med glädje och får så många pussar av henne. Hon pussar mej på munnen flera ggr. Då känner jag hur glad och lycklig jag är som har en sån underbar dotter! Hoppas på att hon gör samma sak idag när jag hämtar henne! Mammas lilla tjej!


Ikväll så kanske vi ska grilla med Jonas kompis. Men får se om det blir nå eftersom det är ute på landet och vi behöver skjuts! Om Jonas ska kunna dricka några öl.
Jag ska jobba lör, sön och mån.

Nee nu ska jag äta nå innan jag ska hämta Evelyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback