......

Jag hatar det här med rubriker. Vafan ska man skriva där? Ajja...

Äntligen fredag och jag är ledig hela helgen.! Så skönt.
Just nu springer Evelyn runt och busar och jagar hennes lilla kissemiss.
Jag funderar på att ta en liten kort promenad fast det är typ regn i luften. Känner att jag behöver komma ut i friska luften.

Jag och Tina var i stan i onsdags. Jag shoppade ett par leggins till mig. Och en dress till Evelyn. Sen klippte vi oss. Tina klippte lugg. Vart skit bra! Och jag klippte av mig allt hår. Haha Hela 30 cm klippte jag! Och sen klippte jag en frisyr oxå haha.. Fast håret är ju inte direkt kort nu heller. =)
Ikväll skla vi hjälpa några i Örebro att flytta!

Ne vafan jag orkar inte skriva mer nu! Skriver ändå inget roligt!
Ha en bra helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback