♥ Love ♥


Igår vaknade ju Evelyn vid 22 tiden och vägrade somna om så hon fick komma upp och vara med mej lite medans Jonas va och hämtade lastbilen.! Sen vid 12 tiden så la vi oss alla 3 Evelyn i sin egen säng.. Jag och Jonas låg bara tysta. Och Evelyn ställde sej upp hela tiden.. Men vi sa inget, för hon kan ju inte vinna jämt..! Men sen efter en kvart så brast det ut i gallskrik.! Ojojoj då va hon otröstlig.. Jag tog upp henne och kramade henne och gav henne lite välling. Hon somnade brevid mej. Men vi bar över henne till sin säng. För jag har svårt att sova när hon ligger brevid. Och om hon kryper ur sängen.! =/ Men då sov hon iaf.. Skönt då va klockan ungefär halv 2.. Och vaknade vid 7 igen nu imorse.. Jipppiiiii! Haha men så e det.. Mammas lilla snutt!

Idag ska jag möta upp Jonas i stan..


Ha en bra fredag alla mina vänner..!!





Haha omgjorda bilder på mej.. min riktiga ögon färg e bruna.. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback