♥ Godmorgon ♥

Idag fick jag sova ut litegrann.. Jonas gick upp och tog Lynnisss imorse. Och jag sov till 8.. Jippiiiii! Men nu sover mina favoriter.. Hehe försöker vara så tyst jag kan. Men det går inte att vara tyst när någon sover.. Jag råkade komma emot en leksak som börjar låta högt.. Och jaa.. Jag snubblade på data sladden.. haha aja dom sover fortfarande ändå. =)

Igår va jag och Lynnisss hos mamma och hälsade på. Mamma och Therese Skulle åka till hindersmässan. Och jag och Lynnisss till marieberg. Men vi tog samma tåg in till Örebro.. Hehe Och så kom Jonas och hämtade upp mej..
Vi köpte ny matstol till Lynnisss och en ny overall och pyjamaser till henne.. Sen en ny lampa till hallen där nere.. =) Och nya tulpaner till köksbordet.. =)

Idag är jag sugen på att hitta på nå roligt.. =) får la se vad som sker.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback