100128

Igår va det en mys dag i det här snö ovädret.. Jag tycker att det är mysigt när det snöar, men inge kul att gå ut i de.! Nu vill jag faktiskt ha vår.. Så fint när solen skiner och snön smälter sen ser man alla fina tussilago och snödroppar. Man blir så glad och känner verkligen, snart är sommaren här.!
Idag snöar det oxå, usch jag tycker verkligen det räcker nu! Aja.

Igår så förljde jag med mamma på ljusparty hos en kompis till henne.. Det var mkt trevligt. Och jag handlade 5 lådor med teljus.. Haha lite extrapriser va det.! Men det är ju deff inte billigt.! Men men. Vill man ha mysigt hemma då ska det kostas.!
Christina va ju konsult där.. Jag hade ljusparty i oktober sen tog mamma ett party då och mammas kompis tog ett av mamma.. Haha Christina är jätte bra som konsult hoppas du kommer fortsätta med det för i höst ska jag ha party igen. Om inte tidigare.! =)






Sen när jag kom hem från partyt så va det robinson karibien.. Så jävla bra.. Ojojoj.! Bara älskar de programmet.. Jag gillar inte Jimmy alls. Han ska deff inte vinna.! Hehe
Ikväll är det igen sen final på lördag! Perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback