100125

Idag vaknade jag klockan 7. Och Lynnisss vaknade samtidigt.. Jag gick upp direkt och gav Lynnisss vällingflaskan. Så gjorde jag mej iordning medans hon drack vällingen. Sen klädde jag på henne. Så kom mamma ganska precis där och hämtade oss för en tripp till Örebro. Först in på IcaMaxi och handlade massa mat, sen in på plantagen och handlade nya blommor till köksfönstret och till bordet.. Så nu är det fint igen. Kom hem och plockade upp all mat och grejade med blommorna. Medans jag gjorde det så kröp Lynnisss runt i hela lgh. Ojojoj nu kryper hon fort. Hon e inte still en enda liten minut.! Love it..! Sen la jag henne i sin säng och började med maten, potatisklyftor, lövbiff, kantarellsås och sallad med massa getost.. MhMhMh... Lynnisss somnade ganska fort i sin säng..! Jonas kom hem precis när maten va klar, så nu är vi mätta och Lynnisss med!

Evelyn är 8 månader idag..!

Nu när stumpan kryper så måste man dammsuga hela tiden. Hon ser allt.. Vill inte att hon ska få in nå äckligt i munnen!


Igår va Jens, Conny, Jimmie och Assar här och vi spelade tv-spel.! Turnering. Va kul..! Hehe Men svårt att slappna av när man har en liten busunge..! =)





Blommorna som jag köpte.. Dom som står i fönstret har jag köpt dubbelt av.. Har två fönster i köket. =)




Nallen fick hon av hennes Mormor och bitringen av mej.!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback