100124

Idag är det en tråkig söndag.. Jag tycker alltid söndagar e tråkiga, men jag borde ju inte tycka det eftersom att jag har ju helg hela veckorna.. :P aja 

Ska väl skriva att igår lärde sej Lynnisss krypa ordentligt..! Innan så kröp hon bara litegrann , men nu kryper hon som ingenting. =) Mammas duttiga tjej..!!





Igår hände det nått med Evelyn som jag aldrig sett eller hört.. Hon spydde och svimma.. Hon spydde så himla mkt.. Jag har aldrig vart så orolig som jag vart igår.. för när jag tog upp henne så hängde hon bara, sen vart hon pigg och glad igen som om inget hade hänt.. Usch när jag såg henne ramla ihop från krypande så höll jag själv på att svimma av rädsla.! Det bara svartnade för mej men sprang ändå fram till henne i panik..!
Men nu är allt bra med henne..







Kommentarer
Kristina säger:

Vad duktig hon är! :)

2010-01-26 | 12:44:57
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback