100121

Idag gick vi upp vid 9 tiden.. skönt.. =) Lekte och gav Lynnisss gröt sen gjorde jag mat, spagetti & köttfärssås.. Mums.. Gjorde den tidig bara för att Jonas skulle åka till jobbet vid 12.. Men innan han drog spelade vi tv-spel.. Mario..! Haha skitkul, jag spelar hela tiden! Medans vi spelade la vi Lynnisss i hennes säng där hon kröp runt och ställde sej upp hela tiden, men lät henne vara. Sen när vi kollade till henne för det blev så tyst då sov hon.. Sen när Jonas drog så tog vi en promenad hem till mamma där det bjöds på fika. Dricka och bullar.. Evelyn åt oxå bullar.. Hon älskar verkligen de =) haha Sen kollade vi på filmen Mama Mia.. Faktiskt ganska bra! Men tycker att musikalfilmer kan bli lite jobbiga, för dom sjunger ju typ hela tiden.. =/ Sen gick vi vidare hem. Åt lite sen gick vi hem till pappa och hälsade på där det oxå bjöds på fika. Så imorgon blir det långpromenad.. Om jag ska erkänna så åt jag en semla hos pappa haha..! Gott, men jag petar ju bort mandelmassan.. Usch!! Sen när vi kom hem gav jag Lynnisss välling i sin säng och hon somnade..! Och jag sitter här nu och drygar!!




Såhär såg det ut när vi kom in och kollade henne. =)


Jag älskar Lynnisss bruna ögon och hennes kaluffs på huvudet. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback