100119

Imorse väckte Lynnisss mej klockan 7.. Jag va inte villig att gå upp, men gjorde välling och la mej bredvid henne och slumra till. Hon väckte mej när hon va klar. Och då var jag ännu tröttare än innan jag somnade om. Jaja va bara att gå upp och leka.. Haha Vid åtta tog jag på henne ytterkläderna och vi tog oss en promenad.. Oplogat överallt, hjulen på vagnen rullade upp all snö och det blev tungt.. Usch men när jag kom utanför Lynnisss mormor stod hon och skotta snö så vi gick in dit istället.. Lynnisss har lärt sej att vinka, men hon vinkar överdrivet istället.. haha så söt.. Mamma hade radion på och så fort det vart musik så dansade hon.. hehe Vi gick hem vid 10 för att väcka pappsen som sov.. Jobbar kväll denna vecka..! Han drog till jobbet och vi gick hem till mamma igen för hon hade bakat bullar.. Gott.. ! Så fort mormor säger Lampa så tittar hon på lampan.. Haha sen säger hon bampa..=)


Ord Evelyn säger:
Mamma
Babba=Pappa
Bampa=Lampa
Ditta= Titta
De(pekar)=pekar på nå och säger de..

tiden går så fort.. ojojojoj




Nee nu väntar kudden..
NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback