100118

Jaha nu sitter jag här igen.. =) Har nyss fått Evelyn att somna..
Idag har Evelyn vart grinig, tänder, tänder, tänder säger jag bara!! Haha men jag tog med Evelyn i vagnen och gick hem till hennes mormor och dom följde med ut.. :P Hon somnade i vagnen och sov fortfarande när jag kom hem så hon låg kvar i vagnen. När hon vaknade va hon på topphumör.. Vi lekte och jag gav henne välling, sen mös vi massa.. Så fort jag putar på läpparna och säger puss, så pussar hon mej fast med öppen mun. Blöt puss.. Mammas älskling.! Sen somnade hon i famnen och nu ligger hon i sin säng.!

Tänkte berätta lite vad som hänt sen sist, fast med bilder..!!




Hon åker på sin prinsessbil som hon fick i julklapp..



Vart påskkärring förtidigt.. haha



Grejar med något som vanligt.. :P



Glad som vanligt.. Ska ta krypställning. :P



Hon försöker ställa sej upp..



12 Januari, då hon lärde sej att ställa sej upp själv.. =)



Orkar inte lägga upp bilder mer nu..! Mer imr kanske..

Nu ska jag sova.

NattiNatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback