100101

Jaha nu är det nytt år, nya tag, nya dagar, nya månader, nya upplevelser och nya löften..! =)

Det va ett tag sen jag skrev här, men det har hänt mkt mellan jul och nyår..!

På jul började vi med att gå till Jonas föräldrar där bjöds det på glögg och vi fick julklappar.. Evelyn fick massa roligt bla. en liten typ Bobbycar fast med prinsessor och massa ljud, sen kläder, pengar och nalle..
Sen vidare till min mamma, där vi fick vår efterlängtade julmat, det va jätte gott. Efter maten kom tomten på besök. Evelyn brydde sej inte. Men julklappar fick hon iaf.. Där fick hon kläder och en nalle phu snurra. Uppskattad.! Och av oss fick hon en bebissterio med musik och prat sen ett par låtande nycklar och en pulka..!
Sen vidare hem till min pappa, där det bjöds på ris ala malta och en tomte till kom. Och där fick hon ännu fler julklappar. Bla Kläder, en pipmugg som det står "morfars älskling" på, en bok som spelar, vantar, filt med nalle.

Jaa det var lite kortfattad julberättning..! haha


Annan dagen blev det utgång med Anna. Vi drog på förfest i Linde. Sen vidare till hotellet där vi inte kom in. Så Anna och jag gick till Bistro istället. Massa folk med blandad ålder. Och det va jätte trevligt! Vi dansa drack och hade jätte kul.. Jag till och med drog med på efterfest hos Carin..! Jonas hämtade mej i Linde 6 på morgonen.. Haha

Sen 091229 hände det ingen trodde eller ville skulle hända. Det var en bilolycka med en lastbil.. Där bilföraren 19 år gammal avled.! Det vart en chock.
Jag lekte med honom mkt när jag va liten.
Tänker på familjen.
R.I.P Robin


Dagarna gick och det vart Nyår.
Vi lämnade Evelyn hos hennes mormor. Där hon sov! 
Krille och Camilla kom hit. Och vi bjöd på mat. Potatisgratäng, fläskfilé, kantareller och sallad. Mkt gott.. Sen blev det några cider för mej. Men tog det lugnt. Vi prata och lyssna på massa musik och kolla bilder på Evelyn. Det var riktigt mysigt. Sen vi tolv gick vi ut och kollade på alla raketer. Jonas föräldrar kom lite senare och skjöt lite.
Kom i säng vid 2 på natten och sov till 9 på morgonen.


Lite bilder..!

Julmat hos mamma






Annandagen







Efterfest, det spårade..! ;)




Olycksplatsen.. =´(




Nyår..
















Sen lite bilder på Evelyn..









Nee nu orkar jag inte mer.. =)

God fortsättning på det nya året.. 2010













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback