♥ Träna ♥

Nu har jag beställt en crosstrainer. Så nu ska det börja tränas ordentligt, räcker inte med att bara gå ut och gå.. Och den ska faan inte bara bli stående.! Haha Såna grejer brukar ju kunna bli stående bara! Sen är det ju, vart fan ska man ha den? Men det problemet får jag ta när den kommer hem.. Den jag köpte kosta inte så mkt. Med frakt så gick det väl på 2200 kr typ. Och då kommer den fram till dörren! Så vi får väl se vad som sker.! =) Nu är jag iaf nöjd med köpet.! Och jag beställde den på http://halens.se/ProductPage.aspx?pid=039192..





Idag så har det vart/är jätte fint väder. Har dock inte kommit ut på min promenad ännu. Men ska ta en promenad nu efter jag gett Evelyn mat! Men Evelyn hade lite feber imorse och är väldigt förkyld. Febern är borta nu. Så en liten promenad dör hon nog inte av ;) Det är ju inte mer än 3 minus ute nu.

Imorgon blir min lillsnutta 9 månader. =)



Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

ja jag ska också gå ur det. tycker också det är alldeles för dyrt för det lilla man får! försökte läsa för henne idag men hon ville helst ta böckerna själv och stoppa dem i munnen. men kanske får användning för det när hon blir lite äldre.



vill också ha en sån crosstrainer, tycker dom är väldigt bra. men vet inte heller vart vi ska få plats med en sån. har redan dåligt med plats som det är nu :P

2010-02-24 | 17:49:14
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/
emelie säger:

hahahaha härmapa:D

2010-02-24 | 20:03:14
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback