♥ Tisdag ♥

Jaha jag sitter här jätte trött men ändå jätte pigg.. haha hur det nu går ihop sej. Ne men jag har inte sovit mkt inatt. Men ändå fått sovit lite. :P Evelyn somnade klockan 19.00 igår och sen vaknade hon 1.30 och ville ha välling. Sen somnade hon vid 2.30 typ och sov till 5.00 och ville upp men det ville inte jag. Jag gav henne välling och sen va det bara att löiva upp. Men vid 6.30 så la vi oss igen och somnade till en timme typ.. Och nu är Evelyn i sin säng och leker. Haha Hon älskar att vara i sin säng och leka med alla nallar.. Sen ställer hon sej hela tiden. Och river på tapeten.. Men det är ajabaja..! =) Igår satt hon och lekte i sin säng i nästan en timme själv. Jag gick och hämtade henne och satte henne på golvet brevid mej, men det ville hon inte hon vart jätte ledsen. Så jag satte henne i sängen igen. DFå vart hon nöjd.. :P Men det är skönt för mej med, då kan jag passa på med saker jag inte hinner annars..



Idag ska jag och Evelyn åka tåg till Örebro och möta upp Jonas när han slutat jobbat. Vi ska köpa en ny bilbarnstol.. Den vi har nu börjar bli för liten. Sen ska vi fixa lite annat oxå.. Sen ska jag skicka ansökan om dagisplats idag. Usch kommer kännas jobbigt när hon ska börja dagis.. =( Men det är nyttigt att gå på dagis. =/




Nee nu ska jag fixa lite sen duscha och gå till tåget..



Evelyn älskar att bada..





Ha en bra dag

puss*kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback