♥ Solen tittar fram ♥

Oj idag vaknar jag av att solen lyser in. Gud vad underbart.. Så idag gick jag upp med ett leende. Gick ut på trappen och kände om det blåste och det var vindstilla.. Hehe skönt. Men nu har det börjat blåsa lite, fast inte i närheten av igår. Och det är ungefär 1 meter mer snö än i förrgår.. Haha nerrå så illa e det inte men nästan. Idag blir det att ta sej ut på en promenad.. =)
Jonas och Evelyn har åkt till hans föräldrar nu en stund för jag ska dammsuga lite. Jag försöker att göra det varannan dag iaf. Dammet kommer fram så fort och jag vill inte att Evelyn ska få krypa runt på skitigt golv.. =) Men jag passar ändå på att skriva lite här innan. Känner mej på så bra humör idag.
Imorgon ska jag ocj Evelyn kanske följa med mamma m. familj till lek och buslandet.. Ska blir så kul att se Evelyn leka där. Det finns ju en bebishörna. Så hoppas att det blir av! :)

Igår åkte jag, Jonas, Jensa och Evelyn till judohallen. För att Evelyn skulle få krypa av sej lite. Och det gjorde hon, vi byggde en tunnel som hon kröp i. Fast lite otäckt tyckte hon de va så pappsen fick krypa först. ;) Sen finns det stora speglar på väggen som Evelyn tyckte va kul. Det vart ju helt plötsligt 8 personer istället för 4. haha alltså 2 Evelyn, 2 Mamma, 2 Pappa och 2 Jensor.. Haahahah as kul ju! När vi kom hem så lekte vi massor och Lynnisss vart väldigt trött så henne la vi redan vid 7 tiden. Och hon sov inte hela natten. Men jag har ju den bästaste av dom bästa till kille som tog henne inatt.. =) Love
Nee nu ska jag lägga ut lite bilder.



Nya bilstolen..



Judohallen

























Nee nu ska jag dammsuga och bädda sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback