♥ Sjukling ♥

Inatt vaknade Evelyn bara en gång och ville ha nappen(chockad). Sen vid kvart i sju så ville hon ha välling. Så jag la henne brevid mej i sängen. Jonas hade dragit vid 6 och jobbat. När hon hade druckit upp den så somnade hon om. Så vi vaknade vid kvart i nio.. Tänkte det måste ha blivit nå fel här nu. Hon vaknar alltid mellan 5-7.. Hehe Aja så vi gick upp jag satte henne på golvet och jag fixa med det man brukar göra när man vaknat kissa osv. När jag tittade på henne hade hon ingen balans knappt och ögonen hängde. Så jag sa -Är du trött stumpan.? Hehe Sen när jag skulle byta blöjan kände jag hur varm hon är. Benen var glöd heta. Så jag tog en temp. Och jovisst hon hade 39.1 grader. Så snuttan har feber och vill bara mysa. Så nu fick jag svaret på varför jag fick sovmorgon.. Hehe Nu ligger hon i sin säng och sover. Så när hon vaknar igen ska jag ta en temp till och sen ge lite alvedon.! Hoppas hon blir bättre snart. Mammas skrutta.

Så idag blir det lugnt och bara vara hemma. Så hon piggnar till snart! Se när Jonas kommer hem idag. Han skottar ju snö på skolor i Örebro.! Han kommer väl inte hem förens ikväll. Jag som hade tänkt gå ner till affären idag och handla lite till maten jag ska göra. men det går ju inte.. hehe så får väl se vad jag ska äta nurå.. =/


Nee nu ska jag fixa lite innan hon vaknar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback