♥ Riskakor ♥

Evelyns nya favorit är osaltade riskakor.. Hon bara älskar de.! Så det fick hon till gröten imorse.. =) Och nu äter hon de igen ;) Skönt med nå nytt en rån och majskrokar. Som hon e as trött på, hon får kvälning när hon äter det. De som va hennes favoriter förut. Haha Snutta.
Idag när jag ringe mamma så ville Evelyn prata men hon fick inte de för mej.. När vi lagt på då bara skrek hon. haha sen ringer Jonas och då ville Evelyn prata och det fick hon. Hon tar telefonen vid örat sen pratar hon på som fan. Så sött.. Sen när vi la på, då vart det skrik igen. Hon vill ju oxå prata. =/ haha så fort jag pratar i mobilen nu så säger hon papa. Haha snuttan!!

Känns som att det kommer bli en jobbig helg utan baby! Han ska ju jobba.! =(
Men vi ska nog hitta på nå. =) Inte länge kvar till Jonas e pappaledig en hel vecka. V.11 tror jag de va.!

I onsdags beställde jag crosstrainern och idag ringde dom från DHL och sa att dom kommer med den på måndag mellan 9-12.. Skönt att äntligen då få börja.!! =)

Nee nu ska jag fortsätta leka med Evelyn.


Ha en bra fredag!
PussPuss









Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

är du inte rädd för att hon ska få riskakor i halsen? är hon duktig på att tugga?

2010-02-26 | 14:27:42
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback